Valse mail van het cjib

Grappig. Zojuist vond ik een mail in mijn mailbox zogenaamd van het CJIB. Ik schijn op te moeten passen voor beslaglegging. Geen moment heb ik gedacht dat deze mail echt zou zijn. Ik heb geen rijbewijs en uiteraard ook geen auto. Het lijkt me daarom ook uitermate onwaarschijnlijk dat ik een boete kan krijgen die samenhangt met het bezit van een overtreding met mijn auto die ik nooit bezeten heb.

Leuk geprobeerd.

Ik heb de mail wel doorgestuurd naar de fraudehelpdesk.

This entry was posted in Politiek and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

