bel me niet werkt weer niet

Vandaag werd ik weer gebeld door iemand die blijkbaar geen bel me niet register gebruikte. Ik heb me er tig keer in geregistreerd, en toch zijn er figuren die zich er geen bal van aantrekken. Volgens de beller mocht hij me bellen bij leuke aanbiedingen, en had ik dit zelf aangegeven. Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Het enige dat ik aangegeven heb is volledig verschoond te blijven van deze telefoontjes. Alles aangevinkt wat ik niet wil. Hoe kan ik dan een uitzondering voor vakantieaanbiedingen gemaakt hebben. Afgezien daarvan boeien me vakanties niet. Ga nooit met vakantie, dus waarom zou ik geinteresseerd zijn?

Ik ben behoorlijk grof tegen dit figuur geweest. Hij vroeg me nog of ik doorverbonden wilde worden met het belmeniet-register. Daar sta ik verdomme al in!

volgende keer ben ik nog grover. Ik ben pas tevreden als de beller huilend neerlegt. Dat zal hem/haar leren.

This entry was posted in Politiek. Bookmark the permalink.

3 Responses to bel me niet werkt weer niet

  1. Koos Quark says:

    Een strategie van een actiegroep is om te vragen op welk nummer de dader kan worden teruggebeld, en dan wordt vervolgens die dader behoorlijk teruggebeld.

  2. Koos Quark says:

    Beviset er i spising av pudding!

Leave a Reply

