Noors certificaat B1 is binnen

Yes! Gisteren heb ik mijn certificaat Noors niveau B1 behaald. Ben helemaal blij. Ik heb er een glaasje akvavit op gedronken.
Uiteraard ga ik door. Ik ga nu niveau B2 doen. Als dat ook binnen is kan ik examen doen in Noorwegen. Dat zou althans kunnen, maar dat ga ik zeker niet doen. Ik haat namelijk reizen en zeker als dat met het vliegtuig moet. Niemand krijgt me daar ooit nog in. Echt niemand.

This entry was posted in Politiek. Bookmark the permalink.

2 Responses to Noors certificaat B1 is binnen

  1. Koos Quark says:

    Gratulerer!

Leave a Reply

