Vroedmeesterpadjes

Afgelopen woensdag was ik bij de Volksuniversiteit Utrecht. Nadat mijn cursus Noors was afgelopen, ben ik de tuin ingegaan om te zoeken naar vroedmeesterpadden. Ik weet dat ze daar in de tuin zitten, omdat ik ze heb horen fluiten.

Die avond hoorde ik ze inderdaad weer fluiten. Het is heerlijk om dat geluid te horen. Alleen, om ze te zien, dat is een ander verhaal. Als je een fluitje hoort en op het geluid af gaat, dan is de vogel reeds gevlogen.

This entry was posted in Politiek and tagged . Bookmark the permalink.

One Response to Vroedmeesterpadjes

  1. Els says:

    Lijkt bijna op een klokje…

Leave a Reply

