Stemmen

Jaaa!! Ik ben wezen stemmen. Voor het eerst mocht ik in een kerk stemmen. Bizar. Waarschijnlijk was dat in de ruimte waar de priester en misdienaren zich klaar maakten voor de dienst.

De vorige keer, het referendum, heb ik verstek laten gaan. Die relschoppers van dat geen stijl wilde ik geen seconde van mijn tijd gunnen en zeker geen stem.

Ik was nummer 216. Op wie ik gestemd heb vertel ik niet. In elk geval links en dat betekent dat Blondie in elk geval mijn stem niet gekregen heeft. Dat zal echt nooit gebeuren.

This entry was posted in Politiek and tagged . Bookmark the permalink.

2 Responses to Stemmen

  1. Koos Quark says:

    Dan was het de eerste weg links, de tweede weg links, de derde weg links, of de zoveelste weg links. Was er nu ook maar een onverdeeld eensgezind solidair links.

  2. Koos Quark says:

    Goed, ik doe een coming-out: ik nam vanochtend de eerste de beste weg en toen de derde afslag.

Leave a Reply

