Mijn contrabas+balalaika in een videoclip

Hartstikke leuk! Vorige week kwam ik via mijn weblog in contact met de bassist van de rockgroep Navarone. Mijn zelfbouw-balalaika had de aandacht getrokken, en ik kreeg de vraag of ik bereid was om mijn kindje even te verhuren voor een video-clip.

Afgelopen zondag is mijn kindje meegegaan in de band-bus van deze band en gisteren kreeg ik vast een foto toegestuurd met mijn balalaika en een bandlid uitgedost als een soort Freddy uit Nightmare on Elm Street. Hieronder de bassist als Edward Devilhands.

Uiteraard ben ik zeer benieuwd naar de clip. Ik hoorde zojuist dat de clip de 17e online komt.

En zojuist gezien dat de clip online staat.

Navarone treedt aanstaande zaterdag op in Tivoli de Helling, en dan komt mijn balalaika ook weer terug van zijn grote avontuur.

This entry was posted in Politiek and tagged , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Mijn contrabas+balalaika in een videoclip

  1. Koos Quark says:

    Dan gaan jullie dit vast voorbijstreven:

  2. Koos Quark says:

    Nog maar vier nachtjes slapen!

  3. Els says:

    Had die balalaika ook niet gedacht… dat ‘ie zoiets nog mee zou maken.

Leave a Reply

