Liander wil me toch aan de slimme meter…

Had ik net een item op TV gezien over de onbetrouwbaarheid van de slimme meter, ligt er weer een brief in mijn bus. Liander wil er eentje bij me installeren. Je kunt weigeren, maar dat is op de link in de brief niet te zien. Ik heb me afgemeld met een bepaald nummer in de brief. Gewoon naar via het vragen-gedeelte.

Ik was verbaasd dat ik gebeld was door Liander. Ik heb nooit mijn nummer gegeven aan deze club en ben niet in het telefoonboek te vinden. Er schijnt ergens een link te zijn met mijn energieboer.

Maar goed, ze hebben me bovendien gemaild. Hoe ze aan mijn mailadres komen is me ook een raadsel. Ze hebben beloofd me niet meer lastig te vallen met slimme meters. De zoveelste keer…

This entry was posted in Ergernissen. Bookmark the permalink.

One Response to Liander wil me toch aan de slimme meter…

  1. Koos Quark says:

    Dom, dommer, domst: een domme meter aanzien voor slim, dommer kan niet, dus dat is domst.

Leave a Reply

