Interview met Haatzaai-blondie

Ik hoorde op de radio dat er op dit moment een interview met haatzaai-blondie wordt uitgezonden. Het schijnt eerder te zijn opgenomen. Uiteraard is de kattebak-omroep van de foutste krant van Nederland de aangewezen club die deze twijfelachtige eer heeft gekregen. Wellicht mag haatzaai-blondie zijn verhaal volledig zonder tegenspraak van het scherm braken.

Uiteraard zal ik niet bij de kijkers horen. WNL heb ik nooit gekeken en zal dat ook nooit doen. Net zomin als ik er maar over zal peinzen een kattebak-krant aan te raken. Mocht ik die behoefte onverhoopt wel krijgen, dan zal dat te maken hebben met het feit dat ik in een drol heb getrapt. Dat is de enige zinnige toepassing. En natuurlijk de kattebak.

This entry was posted in Politiek and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

