Getver, alweer Pegida

Ik heb het gelukkig gemist. Vanwege de sneeuwval ben ik niet het centrum in gelopen. Daardoor heb ik de halve man en een paardekop niet bij de Mariaplaats in Utrecht gezien. En het schijnt morgen weer te gaan gebeuren.

Zouden die Edwin Wagensveld en zijn neonazi-club nou niks beters te doen hebben? Wagensveld schijnt in Duitsland te wonen. Het lijkt me dat de reis naar diverse steden in Nederland bepaald niet goedkoop is. Ongetwijfeld moet er overnacht worden als er morgen weer met een zielig groepje ergens gestaan wordt.

Ik ben bepaald niet dol op streng winterweer, maar voor Pegida’s maak ik graag een uitzondering. Laat ze maar lekker verkleumen, totdat ze er geen zin meer in hebben om telkens weer hun weekend op te offeren ten behoeve van haatzaai-demonstraties. Dan mag het voor mij best – 17 zijn. Dan komt niemand naar buiten, de demonstranten verkleumen en niemand ziet hen.

This entry was posted in Ergernissen and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

