Spelen met een Arduino

Sinds enige tijd heb ik een Arduino-bordje met allerlei leuk speelgoed erbij. Zo had ik gisteren een RF-ID-experimentje gedaan, waarbij ik ontdekte dat mijn OV-chipkaart herkend werd als een 4 bit Mifare processor.

Zojuist was ik aan het spelen met een Liquid Crystal Display. En het is me gelukt om er een tekstje op te krijgen. Iets anders dan Hello World. Dat vond ik een beetje saai.

This entry was posted in Foto and tagged , . Bookmark the permalink.

One Response to Spelen met een Arduino

  1. Koos Quark says:

    Zelf wacht ik maar met me te laten onthacken totdat de Wilg weer open is.

Leave a Reply

