Trump en zijn woordvoerder zijn wederom boos op de media

Waar moet dat heen met die gestoorde flapdrol van een Trump? Bij zijn inauguratie waren er aanzienlijk minder mensen dan bij die van Obama. Nietwaar, aldus Trump en zijn woordvoerder. Er waren juist meer mensen dan ooit. Punt uit!

Tja, wat moet je daarmee? een president die alleen maar zijn waarheid kent. De objectieve waarheid bestaat voor hem niet.

Ik had al mijn twijfels maar nu weet ik het zeker. In het witte huis zit een psychiatrisch patiënt die ook nog eens een enorme #$%^&* is. Over de juiste diagnose moet ik mijn Dsm-boekje maar eens naslaan.

This entry was posted in Ergernissen, Politiek and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

