Ik doe mijn best om de inauguratie van Trump te boycotten

Als nieuwsjunk heb ik vandaag een dag dat ik cold turkey afkick van welk nieuws dan ook. Geen seconde wil ik zien van de inauguratie van Donald Jackass Trump, de meest botte boer die ik ooit heb gezien. En daarmee beledig ik vast de botte boeren.
Hoe moet het verder met de Verenigde Staten met een nitwit als hij aan het roer? Ik kan niet wachten op het moment dat hij impeached gaat worden. Wat zou het mooi zijn als er op de grote schermen op drukke plaatsen de kompromat-filmpjes vertoond gaan worden, die nu nog een gerucht zijn. Waarom niet vandaag bij de inauguratie?

Hackers, doe jullie best!

This entry was posted in Politiek and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

