Weer tijd voor mijn brievenbusbeschermer

Zo dadelijk ga ik weer mijn brievenbusbeschermer in de bus stoppen. Het geknal is alweer weken bezig, en ik vrees dat de ad-hoc-terroristen zich niet kunnen inhouden om zoals gebruikelijk het nodige op te blazen. Enkele jaren geleden waren de vuilnisbakken voorzien van een metalen afsluiter. Dat is nu niet het geval. Ik vermoed dat de parkeermeters het ook weer moeten ontgelden.

Maar goed, ik doe wederom een poging mijn brievenbus terrorismebestendig te maken. Ben heel benieuwd naar de vingers en bloedvlekken van degene die mijn beschermer ontdekte nadat het spul ineens niet in de brievenbus ging….

This entry was posted in Politiek. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

