De schetende priester

Op youtube kom je de vreemdste filmpjes tegen. Eén van die rare filmpjes is van een stevig scheten latende priester. Uiteraard is dit niet echt, maar de vrucht van een creatieve geest die de beelden van een winderig geluid heeft voorzien. Het blijft grappig. Zeker omdat de timing van de maker buitengewoon goed is.

De winderige priester is een TV-priester (Robert Tilton) die zich verrijkt had met de vele donaties. Afgezien van het feit dat hij zich daarvoor voor de rechter moest verantwoorden, staat hij nu wereldwijd te boek als the farting preacher.

This entry was posted in Onzin and tagged . Bookmark the permalink.

4 Responses to De schetende priester

  1. Koos Quark says:

    Mijn Karma laat mij maar niet los, dus Bijbelvast als ik ben heb ik het toch maar even opgezocht, het blijkt te gaan om Ezechiël 4: 12-15. En zo zijn we toch weer terug in India, want daar is de koeienpoep helemaal sanathana dharma heilig op het einde:

    Ezechiël 4:12-15 “Ook moet je nog een gerstekoek eten die je voor ieders ogen moet bakken op menselijke uitwerpselen. Zo zullen alle Israëlieten in onreinheid hun brood eten, want ik zal ze verbannen naar andere volken.’ ‘Ach HEER, mijn God,’ zei ik, ‘er is nooit iets onreins door mijn keel gegaan, nog nooit in mijn leven heb ik het vlees van een gestorven of verscheurd dier gegeten, nooit heb ik onrein vlees geproefd.’ Daarop antwoordde hij mij: ‘Goed dan, ik geef je rundermest in plaats van menselijke uitwerpselen om je brood op te bakken.’”

  2. Koos Quark says:

    וְר֣וּחַ

  3. bla says:

    Dank je, sinds monty python niet meer zo gelachen.

Leave a Reply

