Kerstkaping

Ik las in diverse media een non-discussie. Het wordt door bepaalde “bezorgde burgers” oftewel Wilders-aanhangers als aanstootgevend gezien om prettige feestdagen te wensen. Wat is er mis mee? Als ik mijn collega’s die ik pas na nieuwjaar weer zie prettige feestdagen toewens, is dat net zo gemeend als een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar. Maar de bezorgde burgers zien dat weer als een toegift aan moslims. Waarom niet aan hindoes of jehova’s, of pastafari’s is een raadsel. Ook zij vieren geen kerst.

Als ik de bezorgde burger echter dwars kan zitten door deze uitlating zal ik het met plezier blijven doen. Wilders en zijn achterlijke aanhang ergeren mag ik gaarne doen.

This entry was posted in Politiek. Bookmark the permalink.

One Response to Kerstkaping

  1. Koos Quark says:

    En wat betreft ons Samsara-Karma-Sanatana-Dharma-Mhukti-Bhakti voor de nacht van aanstaande zaterdag op aanstaande zondag: is het dan “Vluchten-kan-niet-meer” geblazen, of zijn er dan daadwerkelijk vuurwerkvrije zones in het land waar we samen naar toe kunnen vluchten? Jouw rust is mijn rust, jouw toevlucht is mijn toevlucht en waar jij vrede vindt, daar zal ik vrede vinden: https://www.youtube.com/watch?v=sE2yz-L64ag

Leave a Reply

