Een koe als surprise

Al zo’n 6 jaar vier ik geen Sinterklaas meer met mijn familie. Dat heeft te maken met de manier waarop dit gevierd wordt. Een cadeau maken voor een man of een vrouw, en daar dan om dobbelen spreekt me absoluut niet aan. Wat is er mis met een pakje met een vlijmscherp gedicht dat de draak met de ontvanger steekt?

Dit jaar heb ik met drie vriendinnen Sinterklaas op de leuke manier gevierd. Ik kreeg een geweldig pak, dat eigenlijk jammer was om uit te pakken. Een schitterende koe.

Dat bedoel ik nou. Zulke creaties wil je toch niet missen. Geweldig gewoon. Hier word ik helemaal blij van.

This entry was posted in Politiek. Bookmark the permalink.

One Response to Een koe als surprise

  1. Koos Quark says:

    Piet pak niet de roe, een koe is wat ik Mispunt doe!

Leave a Reply

