Schreeuwreclame gelukkig nu weg

Goh, vanochtend vlak voor het nieuws realiseerde ik me dat een ergerlijke reclame al een aantal dagen niet mijn radio had vervuild. Nu zijn alle reclames ergerlijk, maar sommige reclames zijn ergerlijker dan anderen. Deze spande de kroon. Erger nog dan Tom de Ridder. Ik zal geen namen noemen, want dat geeft weer meer reclame voor deze schreeuwer. Het had iets te maken met je kind een bepaalde naam geven. Nee, de naam noem ik echt niet.

This entry was posted in Ergernissen and tagged . Bookmark the permalink.

6 Responses to Schreeuwreclame gelukkig nu weg

  1. Koos Quark says:

    Een minimum aan bekommernissen is voor ons nog niet weggelegd.

  2. mispunt says:

    Ja, die had ik ook al gelezen. Beetje puberale slogan, maar ik vermoed dat die daarom klanten gaat trekken.

  3. Koos Quark says:

    Super puber!

  4. Koos Quark says:

    In die kringen zeggen ze wel eens “beter goed gejat dan slecht bedacht”, dus deze mag iedereen van mij jatten om de betreffende doelgroep te lokken. Dan wordt het helmaal top tijdens het chillen.

Leave a Reply

