Dagblad De Limburger publiceert anti-Wilders artikel

Opmerkelijk. Dat mag op zijn minst gezegd worden. Toen ik vanochtend bij mijn ouders de voorpagina van hun krant las, viel me op dat er een niet bepaald zachtzinnig artikel over Wilders stond. Het artikel gaf aan dat voor Wilders maar één wet geldt, en dat is de wet van Wilders. Hij werd er zelfs gevaarlijk in genoemd. Ja, zelfs een begin van een Godwin.

Ik mag hopen dat de provincie waarin het gedrocht Wilders verwekt is, er komende verkiezingen met het gevaar van Wilders rekening gehouden wordt, en de stem wordt gegeven aan een fatsoenlijke partij. De verontwaardiging over die gekke Amerikanen die de racist Trump tot president kiezen, zal toch hoop ik niet navolging krijgen door een stem op een veroordeelde criminele gek, die nog premier wil worden ook. Deze malloot heeft een grote bek, en geen vertrouwen in een onpartijdige (niet-PVV) rechtstaat, beledigt de rechters en gaat door met zijn door haat gevoede strijd tegen alles wat niet van vreemde smetten vrij is.

Deze malloot heeft voorouders uit het grootste moslimland ter wereld. Ooit was… Nee, ik zal even geen Godwin doen. Maar een snorretje tekenen op de foto, dat kon ik dan weer niet laten.

Kortom, laten we er met zijn allen voor zorgen dat deze flapdrol nooit in het torentje komt. Een kabinet zal hij vanwege zijn idiote uitspraken toch nooit kunnen vormen, omdat geen partij met hem wil samenwerken.

This entry was posted in Ergernissen and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

