Ik voel me bepaald niet veroordeeld

Het knettergekke filmpje van de boze geblondeerde veroordeelde vond ik erg tendentieus. Typisch weer een Blondie-filmpje. Wat is hij blij met zijn strafblad. Kan hij nu weer de martelaar uit gaan hangen. Hij is weer een aantal plaatsen hoger op de eikel-index gestegen.

Dat heel Nederland veroordeeld is vind ik belachelijk. Ik voel me niet veroordeeld. Sterker nog, ik zal me nooit met het Wilderstuig inlaten, laat staan een stem op deze dictator uitbrengen.

Stemmers op de PVV zijn knettergek.

This entry was posted in Ergernissen and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

