Ik ben klaar met Specsavers

Afgelopen week kreeg ik voor de zoveelste keer een herinnering van Specsavers over hun nieuwe online bestelsysteem voor lenzen. Tot tweemaal toe heb ik al kenbaar gemaakt dat ik niet zit te wachten op een online bestelsysteem, waarbij er uiteraard gratis oogmetingen zijn inbegrepen.

In de jaren dat ik bij Specsavers mijn lenzen heb afgenomen heb ik nog nooit een meting gehad. Wel werd er druk op me uitgeoefend om over te stappen op een all in one lensvloeistof in plaats van mijn peroxide. Het aangeboden spul geeft steevast ontstekingen, dus ik doe dat niet. Ondanks herhaald uitleggen waarom ik dat niet wil, probeerde men het toch.

En nu een “superhandig” online bestelsysteem. Daar heb ik geen behoefte aan. Zou ik geen internet hebben, dan zou het zelfs onmogelijk worden om lenzen bij deze keten af te nemen.

Ik ben van mening dat ik zelf beslis of ik iets online wil doen of niet. En mijn lenzen ga ik dus niet online bestellen.

Ik heb een leuke opticien gevonden die alles zonder internet doet. Voor mijn oogjes wil ik graag een persoonlijk contact mét oogmeting. En niet een toezegging die niet wordt nageleefd.

Vandaar dat ik afgelopen week heb gebeld met Specsavers met het verzoek mijn gegevens uit het systeem te verwijderen. Ben echter benieuwd of er wederom een brief komt.

This entry was posted in Ergernissen. Bookmark the permalink.

One Response to Ik ben klaar met Specsavers

  1. Koos Quark says:

    Ogen zijn
    om in ogen te kijken.

Leave a Reply

