UWV zeurt door

Ondanks dat ik al sinds half mei een nieuwe baan heb, was er vandaag weer een brief van het UWV. Ik had al gelijk in mei opgezegd, maar zo makkelijk gaat dat niet. Ondanks protest kreeg ik toch nog een deel van een ww. En vervolgens komt er dan weer een brief dat ik teveel gehad heb en moet terugbetalen.

In de eerdere brief stond dat ik tot eind 2016 de tijd heb om terug te betalen. Die was een paar weken geleden. De brief van vandaag zeurde dat ik nog niets had terugbetaald en waarom dat dan wel was. Nou eikels van de UWV, omdat de betaaltermijn nog lang niet om is. Jullie zeuren, dus ga ik ook vervelend doen.

Het verbaasde me dat het zo’n dikke brief was. Ze verwachten dat ik een heel pakket aan formulieren ga invullen. Daar kan de UWV nog lang op wachten. Tot Sint Juttemis.

This entry was posted in Politiek. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

