Een prostituee in Varg Veum

Ik mag graag naar detectives kijken. Niet alleen de onovertroffen Engelse detectives, maar ook de Scandinavische vind ik geweldig. Varg Veum vind ik om een andere reden erg interessant. Ik studeer Noors en kan met deze serie volop luistervaardigheid oefenen. Dat gaat steeds beter.

Gisteren werd ik echter even afgeleid door een opmerkelijk fenomeen. Een prostituee die in Slettebakken woonde. Even kon ik een lach niet onderdrukken.

This entry was posted in Politiek and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

