Sorry, ik ben geen helpdesk!

Iedereen die in de automatisering werkzaam is, zal vast wel het fenomeen kennen. De telefoon gaat en dan is er weer iemand die problemen met zijn computer heeft, en natuurlijk verwacht dat ik dat op ga lossen. Een tijdlang heb ik dat ook gedaan. Maar enkele weken geleden ben ik daar acuut mee gestopt. De meest hardnekkige beller (dat kon ik aan het nummer zien) werd steeds pissiger als hij wederom mijn voicemail kreeg.

Niet opnemen hielp blijkbaar niet. Na zo’n 30 keer voicemail heb ik toch maar weer opgenomen en duidelijk gemaakt dat ik geen helpdesk wens te zijn, en dus ook niet ga helpen bij computerproblemen.

Ik vrees dat het niet geholpen heeft. Gisteren zag ik het bewuste nummer wederom in mijn belgeschiedenis….

En ik ben niet van plan om het nog eens duidelijk te maken.

Eetafspraken bij mensen die dat plannen als er “toevallig” iets met de computer is, laat ik ook voorbij gaan. Het is maar dat u het weet.

This entry was posted in Ergernissen and tagged , . Bookmark the permalink.

One Response to Sorry, ik ben geen helpdesk!

  1. Koos Quark says:

    Gelukkig de hardwerkende werknemer die op dat soort momenten tijdens een vervroegde lunch de HEMA in mag vluchten.

Leave a Reply

