En welke dagcrème gebruikt u?

Enkele weken geleden wilde ik een scrub-crème kopen. Voor het eerst van mijn leven stapte ik bij Ici Paris binnen. De verkoopster liet me een aantal producten zien. Ik wist niet welke ik zou nemen. Ze vertelde me dat ik de scrub-crème het beste kon gebruiken voordat ik dagcrème op zou brengen. Overigens welke dagcrème gebruikt u? En welke nachtcrème? nou eh, eigenlijk geen…

De verkoopster keek me een beetje aan van oh, bestaat dat?
Ik geloof dat mijn jaarlijkse uitgaven aan dat soort producten momenteel op 0 euro liggen.

Ik kreeg wat monstertjes mee, waaronder foundation. Foundation? Wat is dat? Sorry, maar dat gebruik ik ook nooit.
Het monstertje ging weer terug de doos in.

Wilt u misschien wat parfum op u? Nee, dank u. Ook dat gebruik ik nooit…

This entry was posted in Politiek. Bookmark the permalink.

2 Responses to En welke dagcrème gebruikt u?

  1. Koos Quark says:

    Vanaf nu heb ik dat vergeetwoord geadopteerd: “natuurlijke-schoonheid”.

  2. Koos Quark says:

    We are nature: Ik geef mijn lichaam helemaal terug aan de pure natuur.

Leave a Reply

