Dit is iets heel anders in het Engels…

Ik las in het AD dat Nederlanders erg goed Engels spreken, ondanks gestuntel met wat vreemde uitspraken. Deze foto past in de categorie “ongelukjes”. Ik moest lachen om de benaming “Dutch oven”. Een Dutch oven heeft bepaald niets met barbecueën te maken.

Een Dutch oven is wanneer je een scheet in bed laat en vervolgens degene die naast je ligt onder de dekens houdt, zodat diegene er maximaal van mag genieten.

Dus ietsje anders dan hier bedoeld…

This entry was posted in Algemeen and tagged . Bookmark the permalink.

3 Responses to Dit is iets heel anders in het Engels…

  1. Koos Quark says:

    En is dat dan weer een vorm van ‘going Dutch’?

  2. Koos Quark says:

    En er is weer nieuws van het taboedoorbrekingsfront: http://veiling.mlds.nl/over-de-kunstenaar/

  3. Koos Quark says:

    De vierde stad van het land strijdt dus vooraan in de voorste linies op het taboedoorbrekingsfront en dat in elkaar gekrompen moeten arbeiden, dat herken ik dus helemaal, maar in die toestand die akrobatische toeren uithalen en dat aan zo’n …., dat blijft mij toch werkelijk een raadsel:
    http://hyperlocal.persgroep.nl/data/SBU/24/index.html . Ik kijk ernaar en ik krimp in elkaar.

Leave a Reply

