Blijkbaar meer mensen lastig gevallen door dat Takersz

Aan de achterkant van deze site kan ik zien hoeveel bezoekers ik heb gehad. Maar het leuke is bovendien dat ik kan zien op welke zoektermen er gezocht is. Ik zag dat dat criminele takersz op tekers bij mij is gevonden. Er is aardig op gezocht.

Bij mij is het niet bij één keer gebleven. Toen ik vorige week ‘s middags gebeld werd, werd ik ‘s avonds nog een keer gebeld. En afgelopen maandag was het weer raak. Rond 10 voor 6. Ik riep “fuck op” aan de telefoon en legde neer. Vervolgens ging de telefoon weer. Wegdrukken ging niet, dus ik heb het door mijn voicemail laten afhandelen. Dat ging zo’n acht keer achter elkaar door.

Ik heb bij de KPN een klacht ingediend. Niet alleen negeert dat takersz mijn vermelding in het bel-me-niet-register, maar stalkt me als ik iets te duidelijk ben.

Ik raad iedereen aan om bij Radar en Kassa inclusief de telefoonprovider melding te maken van de praktijken van deze club. En vooral niet met hen in zee gaan. Ze zijn alleen maar geïnteresseerd in je geld. Geld waar niets tegenover staat.

Op de radar-site vond ik deze link naar een eerder uitgezonden programma:
Radarfilmpje

We zijn intussen drie jaar verder. Helaas is er nog steeds een groep die zich met deze misleiding bezig houdt.

28/4

Nog steeds zie ik aan de zoektermen en views dat takersz nog steeds erg actief is. Jammer dat ik de adresgegevens van degene achter deze club niet heb gekopieerd van een forum. Deze gegevens zijn blijkbaar door de moderator gewist.

This entry was posted in Ergernissen and tagged , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Blijkbaar meer mensen lastig gevallen door dat Takersz

  1. Koos Quark says:

    Dit moet echt topprioriteit krijgen.

Leave a Reply

