Ik werd gebeld door takersz.com

Hoewel ik in het belmeniet-register sta, werd ik zojuist gebeld door een figuur van bemiddelingsbureau takersz. Ik heb de persoon zo snel mogelijk afgepoeierd, en heb een klacht ingediend bij consuwijzer.

Takersz.com blijkt na enig zoekwerk een schimmig club , die er niet voor terugschrikt om bejaarden lid te maken voor een even vaag product.

Ik was vooral behoorlijk geshockeerd dat deze figuren blijkbaar mijn naam wisten. Ik sta niet in het telefoonboek. Hoe ze daar aan gekomen zijn mag joost weten.

Maar goed, indien je gebeld wordt door deze club is er maar één ding te doen. Een klacht indienen en vooral de persoon niet te woord staan. Dit riekt naar fraude.

Rond half 5 ging de telefoon weer. Ene Driss van bemiddelingsbureau Takersz. Hij kreeg twee woorden voordat ik de verbinding verbrak. Fuck op!

Als je ooit iemand van deze club aan de lijn krijgt, kunnen je deze twee woorden je veel ellende besparen. Het is een criminele organisatie. Van wat ik gelezen heb stoort men zich niet aan regels. En uiteraard is het eenmaal gevangen moeilijk om van deze club af te komen. Het kost blijkbaar 79 euro per maand. Aardig wat geld.

Na enig zoeken heb ik op een forum de volgende gegevens gevonden.
Het incassant ID is: NL80ZZZ120682360000

Het KVK nummer is 12068236

Kvk.nl geeft aan dat ze aan de Maria Theresialaan 2 te Roermond zijn gevestigd, postcode 6042AL Roermond

Of dit straks nog steeds zo is is de vraag. De informatie dateert van 23 maart 2016.

This entry was posted in Ergernissen and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Ik werd gebeld door takersz.com

  1. Q says:

    Ze zitten in Rotterdam-oost

Leave a Reply

