En vandaag is het de nationale loodgietersdag

Als ik het vanochtend niet op de radio had gehoord was het finaal aan me voorbij gegaan. Nationale loodgietersdag. Of deze dag bewust kort na nationale poepdag gekozen is, heb ik niet kunnen nagaan.
Feit is dat er een schreeuwend tekort is aan loodgieters. Een langere wachttijd is het gevolg hiervan.

Jongeren schijnen het niet interessant te vinden om waterleidingen, afvoeren en gasleidingen aan te leggen. Daarnaast schijnen veel loodgieters met pensioen te gaan.

Dit is bepaald niet hoopgevend. Wellicht is hier een taak weggelegd voor 50-plussers zonder baan.

This entry was posted in Politiek. Bookmark the permalink.

One Response to En vandaag is het de nationale loodgietersdag

  1. Koos Quark says:

    Pas deze nacht in een droom is het echt goed tot mij doorgedrongen: Ik moet nog veel verder vooruitdenken, ik moet ook rekening houden met de loodgieter! Output wordt aldaar hernieuwde input. Hier is echt een ketenbenadering nodig. Hoe het er allemaal uitkomt wordt veel verderop ook nog eens geanalyseerd: http://www.drugandalcoholdependence.com/article/S0376-8716(16)00061-2/abstract

Leave a Reply

