Het is vandaag nationale poepdag

Goh, was ik dat bijna vergeten :-). Het is vandaag nationale poepdag. Maar gelukkig hebben we AD.nl om ons deze grote boodschap ter ore te brengen, of, zo u wilt, ter neuze.

Uit een onderzoek van de Maag Lever Darmstichting poept het merendeel van de Nederlanders het liefst in de ochtend. Tja, of ik dat allemaal wil weten…. Straks komt nog iemand op het idee in het kader van nationale poepdag de grote boodschap massaal op Twitter te delen. Onder het mom Twitter voor een dag Shitter.

This entry was posted in Algemeen and tagged , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Het is vandaag nationale poepdag

  1. Koos Quark says:

    En gisteravond heb ik voor het eerst spruitjessoep gegeten, twee keer zelfs. Ik wist niet eens dat dat bestond.

  2. Koos Quark says:

    Ik tel het echt mee met de vele levenswijsheden die ik gedurende in mijn leerzame levensloop heb opgedaan. Regeren is vooruitzien. Dus als ik nieuwe gerechten ga uitproberen, dan beperk ik mij wijselijk niet meer tot alleen slechts de eenzijdige inputkant. Ook de outputkant wordt goed gemonitord teneinde een gefundeerd eindoordeel te kunnen vellen. Wat lekker is van voren wil ik in een later stadium niet bekopen met wat gecompliceerd uitpakt van achteren. Beide kanten van de zaak moeten worden meegewogen in het oordeel van de jury. Input en output correleren wat dat betreft weliswaar statistisch significant (p<0,0498), maar dat biedt dus nog geen 100% garantie, je weet het maar nooit met de verrassingen waartoe Moeder Natuur zich heeft ge-evolueerd.

    En nu wil je vast weten hoe het al met al is afgelopen met de voorversoepte spruitjes?

    • mispunt says:

      Jazeker wil ik dat weten. Ongetwijfeld heeft de wet van Boyle (P.V=n.r.T ofwel p1.v1=p2.v2) haar bestaan flink laten gelden. Aannemende dat v2 in dit geval aanmerkelijk groter is dan v1, waardoor de druk een stevige afname te zien geeft.
      De wet van Boyle kent geen olfactorische component. Ik moet nog eens goed zoeken naar de wet die deze component ook meeneemt in de berekening.

  3. Koos Quark says:

    De endogene multivariate correlatie tussen de exogene inputvariabelen en de exogene outputvariabelen stond al op 0.85 en is nu met deze extra waarneming trendmatig doorgegroeid naar 0.90, dus dat is allemaal goed gegaan dit keer. Maar toch goed dat ik het nog even heb gecheckt middels vooruitziend regeren. Want je weet het maar nooit. Er komt vast weer een keer die ene procent waarbij de input geweldig lekker verloopt maar de output desalniettemin zich van een verrassende kant laat zien. Uitzonderingen bevestigen de hoge correlatie!

Leave a Reply

