Nepsollicitatie

Van het UWV moet ik minstens 4 pogingen per maand doen om weer aan de bak te komen. Dat doe ik dan ook braaf. Meestal veel meer dan ik moet. Nu krijg ik via Indeed.com diverse vacatures toegestuurd. Daar kan ik op reageren. Dat doe ik dan ook. Maar meestal heb ik meer kans op een reactie als ik mijn brief aan een steen uit het raam gooi. Een reactie per mail (binnen 2 werkdagen krijgt u contact!) blijft in de meeste gevallen gewoon uit. Zou de applicatie wel werken? Of word ik gewoon gelijk naar het ronde archief gebonjourd? Het is moeilijk na te gaan. Er staat vaak geen telefoonnummer bij, dus de persoon vragen of mijn brief ontvangen is, is niet mogelijk.

Maar wel kan ik de reactie weer toevoegen aan mijn taken voor een sollicitatie. Wellicht een nepsollicitatie, maar het zij zo.
Zou het wellicht mogelijk zijn om tenminste een reactie te geven? Het geeft in elk geval de indruk dat er iets met mijn inspanning gedaan wordt.

This entry was posted in Politiek. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

