Referendum: ik ga voor stemmen

Al sinds de aankondiging van het vage referendum door een in Peppie- en Kokkie-kostuum gestoken Jan Roos ben ik vastbesloten om de boel met mijn stem te saboteren. Ja, het is maar één stem, maar alles wat uit de geenstijl-koker komt, wekt ergernis bij mij. Het idee dat iedereen tegen zou moeten stemmen vanwege vage onderbuik-gevoelens is de belachelijkste reden ooit. Even weten waar het over gaat is een eerste vereiste alvorens te gaan stemmen. Bovendien is de uitslag niet bindend. Dus wel of niet stemmen maakt weinig uit.
Ik zal voor gaan stemmen. Ik weet ook waarom.
Maar daarnaast lijkt me leuk om die foute puberclub van geenstijl eens flink af te zien gaan.

This entry was posted in Ergernissen and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

