Verstuurd vanaf mijn….

Regelmatig krijg ik mailtjes. Dat is in deze tijd niets bijzonders. Wat me echter steeds meer begint te irriteren is het feit dat de mails vertellen dat ze vanaf een Iphone, Ipad of ander apparaat verstuurd zijn. De toegevoegde waarde anders dan sluikreclame ontgaat me geheel. Zou deze onzin niet uit te zetten zijn?

Zelf heb ik geen apparaat dat dit doet. Wellicht eens iemand vragen of ik het mag proberen.

This entry was posted in Ergernissen. Bookmark the permalink.

One Response to Verstuurd vanaf mijn….

  1. Koos Quark says:

    Ik word daar ook onwelvoeglijk van. Of moet het zijn: onwelgevoeglijk?

Leave a Reply

