PVV gaat verfbusjes uitdelen

Vandaag las ik dat de PVV in verband met het Nederlandse verbod op pepperspray nu verfbusjes uitdelen onder de noemer “verzetsspray. Een bizarre actie die de angst alleen maar verder aanwakkert. Verfbusjes kun je ook gebruiken tegen autochtonen. Ja, en zelfs tegen PVV-ers.
Op Joop.nl was er gelijk een leuke tweet te zien die hier op inhaakte.

Zelf zou ik niet kiezen voor een verfbusje, maar voor de stinkdiermethode.
Het goedje is op internet te koop op http://www.liquidass.com en stinkt als een malle. Een aantal jaren geleden heb ik een flesje besteld in de States. Het meest benieuwd was ik wat er op het kaartje voor de douane zou staan, en nog leuker, of ze het open zouden maken. Dit laatste was niet het geval. Maar de tekst van het kaartje met “Novelty stink” vond ik hilarisch.

Een test met een beetje van die spray in een toilet was zeer geslaagd. Het stinkt werkelijk verschrikkelijk. Op het flesje staat dat je het niet in geventileerde ruimtes mag gebruiken.

Een beetje van die troep in de auto van een PVV-er en geen mens waagt zich de eerste uren nog er in. Stiekem droom ik van liquid ass spuiten over Wilders 🙂 Bij voorkeur met een drone.

This entry was posted in Politiek and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

