Knallers

Sinds eind september word ik gek geknald door malloten met illegaal spul. Sinds gisteren de verkoop van het legale spul begonnen is, is het geknal helemaal erg. Blijkbaar ben ik niet de enige. De politie bellen om de overlast te melden lukt vanavond niet. Voortdurend zijn alle medewerkers in gesprek. Vuurwerkoverlast is kennelijk alom aanwezig.

Dan maar het meldpunt op internet. Ook daar is het duidelijk te zien dat het geknal van het legale spul enorm bijdraagt aan de overlast, nog bovenop de overlast van het illegale spul.

This entry was posted in Politiek. Bookmark the permalink.

One Response to Knallers

  1. Koos Quark says:

    Ik hoorde op de radio dat menig agent nu volgens de regels verplicht is de vakantiedagen op te nemen. Maandagavond heb ik zelf nog drie dronken mannen betrapt met enorme plastic zakken met allemaal knallers. En de manier waarop die mij boos zaten aan te kijken… Ik kon zo een gratis extra knal van ze krijgen, maar ben toch maar diplomatiek doorgelopen.

Leave a Reply

