Hoofdpijn

Al enige tijd (misschien zelfs al jaren) word ik geplaagd door een zeurende hoofdpijn, die zo nu en dan overgaat in een stekende hoofdpijn. Omdat mijn moeder maar bleef doorzeuren, ben ik vandaag toch maar even naar de huisarts gegaan. Het resultaat was een verwijzing naar een manueel therapeut. Geen idee wat ik daarvan moet verwachten. Mijn moeder is in elk geval tevreden dat ik naar de dokter ben geweest. En als het helpt om van de hoofdpijn af te komen, is dat ook mooi meegenomen.

This entry was posted in Politiek. Bookmark the permalink.

One Response to Hoofdpijn

  1. Koos Quark says:

    Dan straal ik je hierbij ook nog even in:

    Bij mij werkt dit zelfs tegen de kerststress.

Leave a Reply

