Meldpunt vuurwerkoverlast weer open, nu pas….

Vanochtend hoorde ik dat ik mijn vuurwerkoverlast weer online kan melden. Ongetwijfeld zal ik van deze gelegenheid weer goed gebruik van gaan maken. Toch heb ik een punt van kritiek. In mijn wijk is de vuurwerkoverlast reeds in oktober begonnen. Natuurlijk is elke vorm van vuurwerkoverlast op tijden buiten de toegestane knaltijd van illegale aard, dus ik hecht weinig geloof aan het idee dat er minder overlast zal zijn vanwege de ingestelde vuurwerkvrije zones. Degenen achter de overlast hebben schijt aan de regels, dus verwacht ik dat dat ook het geval zal zijn voor de vuurwerkvrije zones.

Graag zou ik bij deze willen pleiten voor langere openingstijden van het meldpunt. Eind september lijkt me een prima startpunt. Gewoon omdat de overlast dan ongeveer begint.

This entry was posted in Algemeen, Ergernissen and tagged , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Meldpunt vuurwerkoverlast weer open, nu pas….

  1. Koos Quark says:

    Zelf ga ik vluchten naar Hilversum, maar ik zal vast niet de enige zijn, ik voorspel dat er een grote vluchtelingenstroom op gang zal komen richting Hilversum:

    http://www.nu.nl/jaarwisseling/4186647/vuurwerkverbod-centrum-hilversum-blijft-van-kracht.html

  2. peter derks says:

    weg met het knalvuurwerk hoe eerder hoe liever
    oud en nieuw is niet alleen voor dieren een hel
    ik zit met oordoppen op alleen
    te wachten tot het voorbij is
    vuurwerk is echt niet leuk

  3. Koos Quark says:

    Te vroeg kwam
    knal van ‘t nieuwe jaar
    knal op knal
    ‘t vergt 3 Vorsten
    uit den slaap tot wederkeert
    stille nacht
    heilige nacht.

Leave a Reply

