Teevendeal-debat

Vandaag een tijd naar het debat gekeken. Het was een uiterst arrogante Halve Zoolstra tegenover oppositieleden. Zoolstra bleef maar in een kringetje zwetsen, wellicht hopende dat de opponent er genoeg van kreeg. Omdat er ook nog andere dingen gedaan moesten worden, heb ik even een pauze gehad. Ben net terug van Noorse les. Het debat heeft nu drie kwartier pauze. Rutte, van der Steur en Dijkhof zijn diep door het stof gegaan las ik zojuist op teletekst. Uiteraard zal ik zo dadelijk de draad weer gaan oppikken.

Enkele uren geleden kreeg ik een een-vandaag-mail. Een enquête over wat ik er van vind, en of ik vind dat het kabinet moet vallen. Hoe erg ik de VVD ook haat, op een herhaling van een PVV, al dan niet in een gedoogrol zit ik bepaald niet te wachten.

Wellicht is zelfs bij nieuwe verkiezingen en Blondie mocht een grote overwinning behalen, de animo voor een kabinet Bruin 2 bepaald niet groot. Het CDA heeft al aangegeven dat het dat niet meer gaat doen. Alleen de VVD zou wellicht nog open staan voor een samenwerking. Voor een meerderheid is dat hopelijk niet genoeg.

Maar eerst maar eens afwachten of er straks nog een kabinet is.

This entry was posted in Politiek. Bookmark the permalink.

One Response to Teevendeal-debat

  1. Koos Quark says:

    Het Nationale Dreigingsbeeld krijgt gelijk: de georganiseerde misdaad is er in geslaagd de integriteit van de samenleving aan te tasten tot op het ‘hoogste’ niveau.

    https://www.rijksoverheid.nl/documenten/rapporten/2013/03/13/nationaal-dreigingsbeeld-2012-georganiseerde-criminaliteit

Leave a Reply

