Even weg

Gisteravond had ik me verheugd op een etentje met een vriendin in een restaurant. Alles was afgesproken. Om 17.30 zouden we kunnen komen en om 17.15 zou ik haar op komen pikken, om samen naar het restaurant te lopen. Om 17.00 zat ik even te wachten op het moment dat ik mijn jas aan zou trekken en naar haar toe zou gaan….
Om 19.10 werd ik verdwaasd wakker op mijn bank. Het was steenkoud en ik zag dat mijn vriendin al vier keer gebeld had. Mijn suiker was erg laag. Kennelijk was ik in een stevige hypo terecht gekomen, die minstens twee uur geduurd moet hebben.

Hypo’s heb ik vaak, maar slechts zelden verlies ik het bewustzijn. Deze keer was blijkbaar zo’n zeldzaam moment.

Ik belde mijn vriendin om haar te vertellen waarom het misgegaan was. Ondanks dat ik er niets aan kon doen, voelde ik me toch schuldig. We hadden ons allebei op het etentje verheugd. Het zal voor een volgende keer zijn. Hopelijk gaat het dan wel goed.

This entry was posted in Algemeen and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

