Bisonkit…

Terwijl ik hier in mijn woonkamer aan mijn Noorse huiswerk bezig was, kwamen er sinterklaasliedjes naar binnen dreunen. Ja, vandaag was inderdaad de Sinterklaasintocht hier in Utrecht. En ongetwijfeld in meerdere plaatsen. En dat met die storm!

Onwillekeurig gingen mijn gedachten naar een reclameslogan die ik in de jaren 80 in een bijzonder melige bui heb bedacht. “Bisonkit. Zodat uw mijter stevig zit.”

Vandaag vast geen overbodige luxe. Ben zeer benieuwd of er vandaag mijters en pruiken zijn afgewaaid.

This entry was posted in Onzin and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

