Vleermuizen op de laatste dag van oktober

Aan het einde van mijn dag in het repaircafé zag ik dat het al wat was aan het schemeren. En buiten langs het raam zag ik iets vliegen. Ja werkelijk. Een vleermuis!
Op de fiets zag ik langs het Wilhelminapark nog de nodige vleertjes. Het was aardig druk in de lucht. Toch leuk. Ik had het vermoeden dat die al zo’n beetje aan de winterslaap bezig waren. Blijkbaar toch niet. Morgenavond maar weer eens met de batdetector een rondje gaan maken.

This entry was posted in Algemeen and tagged . Bookmark the permalink.

5 Responses to Vleermuizen op de laatste dag van oktober

  1. Koos Quark says:

    Ik vrees dat ik dit jaar de vleermuizen voor ben.

  2. Koos Quark says:

    Maar die ben ik dus voor geweest met in de winterslaap gaan.

  3. Koos Quark says:

    Hun vleugels slaan ze weer uit
    terwijl ze zijn de vogels niet
    maar lieve diertjes van zogen
    beestjes
    en ik omarm
    korter de dag
    langer de nacht.

Leave a Reply

