Vacature-service geeft weer rare vacatures aan

Ik word zo onderhand een beetje kriegel van de rare vacatures die vacature-service Nederland aanreikt. Mijn profiel is niet veranderd, maar nu wordt me aangeraden om zelfstandig een afslankcentrum te beginnen. Ooit heb ik iets geprogrammeerd voor een oogarts, en kreeg ik vacatures om brillenboer te worden. Ook audicien schijnt zomaar te kunnen. Voor geen van alle heb ik een opleiding genoten, noch kan ik me herinneren dat ik iets op mijn cv heb staan dat daar ook maar het geringste in de buurt komt.

Misschien is het feit dat ik als onderzoeksassistente heb meegewerkt in een onderzoek naar psychose en is mijn cv daardoor psychotisch geworden. Dan schijn je blijkbaar alles te kunnen worden.

This entry was posted in Ergernissen. Bookmark the permalink.

3 Responses to Vacature-service geeft weer rare vacatures aan

  1. Koos Quark says:

    Dus als ze bij Vacature-Service een beetje slim zijn, dan maken ze daar een vacature voor iemand die hun service wat meer klantvriendelijk kan maken?

Leave a Reply

