Criminaliteit afgenomen, maar ook de hufterigheid???

In het journaal van vandaag zag ik dat de criminaliteit sterk is afgenomen. Ik moest wel even grinniken toen ik ook hoorde dat de hufterigheid afgenomen schijnt te zijn. Na mijn bericht van gisteren waar ik nog nauwelijks van bekomen ben, moet ik vaststellen dat het met de afname van die hufterigheid slecht gesteld is. Een niet nader te benoemen politicus met geblondeerd haar is daar een katalysator van. Door zijn hufterig gedrag dat blijkbaar door zijn aanhang als absoluut normaal gezien wordt, lijkt het er op dat het gedrag wordt gekopieerd. Niet alleen op sociale media, maar ook in de dagelijkse omgang met elkaar. Blondie maakt aso-gedrag voor zijn aanhang acceptabel.

This entry was posted in Ergernissen. Bookmark the permalink.

One Response to Criminaliteit afgenomen, maar ook de hufterigheid???

  1. Koos Quark says:

    Het betreffende woord komt inderdaad nergens voor in de 180 pagina’s:

    https://www.wodc.nl/onderzoeksdatabase/2651-cenr-2014.aspx?cp=44&cs=6796

Leave a Reply

