Commentaren van Geert-aanhangers

Ik zit niet op Facebook. Dat schijnt wel het geval te zijn voor een groot aantal vriendjes van Geert Wilders. Via Joop.nl zag ik een link op Tumbler waar iemand een selectie heeft gemaakt van opmerkingen uit de vriendjeskring van Geert Wilders. Nu ben ik geen jurist, maar ik zou me goed kunnen voorstellen dat deze opmerkingen strafbaar zijn. Walgelijk zijn ze in elk geval.

Opvallend is bovendien dat er geen rare namen bij staan. De kans is dus groot dat de personen in kwestie met hun eigen naam reageren. Dat maakt het voor justitie in elk geval makkelijk om deze griezels op te pakken.

Heb zojuist een screenshot gemaakt. Ik word er misselijk van. Maar gelukkig zijn de figuren zo dom geweest om met hun echte naam op internet te verschijnen. Het is heel makkelijk van enkelen de foto of de woonplaats te vinden. Ik ga de website aan de politie voorleggen. Degenen die zich hierin herkennen kunnen mogelijk een vervolging verwachten.

En van ene van Jobbe van Elburg, die blijkbaar in Utrecht woont, vond ik nog een ontoelaatbare nazi-uitlating:

Blijkbaar was in 2011 al sprake van nazi-sympathieën.

En deze figuur is blijkbaar trots op zijn racisme:

Hoe stom moet je zijn om daarmee openlijk te koop te lopen? Maar goed, de uitlatingen van de geblondeerde pleeborstel geeft het verkeerde precedent dat het OK is om racist te zijn.

This entry was posted in Ergernissen and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

