75 uur luisteren naar Prick Asshole tegen suikerziekte

De relatie ontgaat me geheel, maar er is een vent die tegen suikerziekte 75 uur wil luisteren naar een plaat die ik vanaf het moment dat ze uitkwam al verschrikkelijk vond. Rick Astley heb ik daarom standaard Prick Asshole genoemd.

Hoewel ik zelf tot de doelgroep behoor. vraag ik me af waarom juist deze kutplaat. KUT met hoofdletters welteverstaan. Dat is niet uit te leggen. Er zijn zoveel mooie platen om naar te luisteren. Bach verveelt nooit. Maar ik zou me één reden kunnen voorstellen. De vent vindt deze plaat ook een kloteplaat en is sadomasochist. Een andere reden kan ik niet bedenken om 75 uur naar een kutplaat te luisteren, die ik bij de aankondiging al af zet. Helaas komt die heel af en toe voorbij op nieuwszenders. Gelukkig niet op radio 4, die ik meestal aan heb.

This entry was posted in Politiek and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to 75 uur luisteren naar Prick Asshole tegen suikerziekte

  1. guestpeaker says:

    Ons ontgaat ook het nut van zulk een (onzinnige) actie.

Leave a Reply

