GTST, al 25 jaar nog nooit gezien

Goh, het schijnt dat GTST 25 jaar bestaat. Ik kan me nog goed herinneren dat het begon. Iedereen in mijn omgeving keek er naar. Ik niet. Ik was zelfs een keer lichtelijk geïrriteerd toen ik bij een oppasadres kwam, en mij werd gezegd “hij staat al op 4 hoor”. Hoezo??? Waar zie je me voor aan??

Nog nooit heb ik een aflevering of een zelfs maar een deel hiervan gezien. Ik ga dit mijn leven lang volhouden.

This entry was posted in Ergernissen. Bookmark the permalink.

One Response to GTST, al 25 jaar nog nooit gezien

  1. Koos Quark says:

    Alvast gefeliciteerd met je 25-jarig (anti-)jubileum! Ik zit pas op 20 jaar vrees ik.

Leave a Reply

