Diabeteshulpmiddelen van Roche nog steeds niet goed leverbaar

Enkele weken geleden hoorde ik in de media dat Roche diabeteshulpmiddelen tijdelijk niet goed leverbaar zouden zijn in verband met een verhuizing van het magazijn. De leveringsproblemen duren voort. Gisteren wilde ik teststrookjes bestellen. Als diabeet wil je echt geen dag zonder zitten, dus belde ik Mediqdirect.

Er werd me verteld dat ondanks tegengestelde berichten van Roche er nog steeds problemen zijn met betrekking tot de diabeteshulpmiddelen. Mijn strookjes voor de Akkuchek Aviva konden ze niet leveren. Om niet zonder testen te zitten heb ik een meter van Bayer gekregen, compleet met 100 teststrips.

Ik ben blij dat ik niet meer aan de pomp ben. Ik moet er niet aan denken om verstoken te zijn van infusiesets en ampullen voor de insuline. Het advies om tijdelijk over te stappen op de spuit vond ik al bizar. Kennelijk hebben pompgebruikers van de Roche pompen nu echt een probleem.

Ik heb gevraagd aan Mediq of er nog mensen bij mij in de buurt in nood zitten vanwege de pompspullen. Ik heb nog wat ampullen en infusiesets. Helaas was dat niet het geval.

This entry was posted in Ergernissen and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

