Rijdende rechter verhuist naar SBS6

Jammer. Vandaag las ik dat Mr Visser na 20 jaar NCRV gaat verhuizen naar SBS6. Zo nu en dan kon ik me aardig vermaken met de problemen met betrekking tot schuttingen, te hoge bomen en een hard kraaiende haan. Dat hanenprobleem loste zich trouwens snel op. Een expert op dat gebied en deelnemer aan hanenkraaiwedstrijden wilde hem graag voor een stevige prijs overnemen. De liefde voor het geld bleek ineens groter dan de liefde voor de haan. Beide partijen gelukkig.

De kleine problematiek met Mr Visser zal mij niet zien meeverhuizen naar SBS6. Een programma dat talloze keren door reclameblokken wordt onderbroken is per definitie verpest. Daarom staat SBS6 en zijn andere commerciële bagger-omroepen op mijn zwarte lijst. Gelukkig kan mijn teeveetje dat aan.

This entry was posted in Algemeen and tagged , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Rijdende rechter verhuist naar SBS6

  1. Koos Quark says:

    Kan deze R.R. snel genoeg rijden om in voorkomende gevallen die andere R.R. veroordeeld te krijgen?

  2. Koos Quark says:

    Met andere woorden: RR1 moet dan harder kunnen rijden dan RR2 kan rennen. De rijder moet de renner inhalen.

Leave a Reply

