Spelfout in lichtreclame

Spelfouten zijn het leukst wanneer ze door een fabrikant gemaakt zijn. Deze hangt al jaren in een dierenzaak in Utrecht.
Vandaag had ik toevallig mijn camera bij me.

This entry was posted in Foto. Bookmark the permalink.

3 Responses to Spelfout in lichtreclame

  1. Koos Quark says:

    Of ze richten zich heel klantgericht rechtstreeks tot het huisdier dat ze heel vriendelijk ook nog eens met “u” aanspreken?

  2. Koos Quark says:

    Hoi Mispunt,

    Ja, we zijn er uit, ze zijn de komma vergeten, en dat komt goed uit, want ze kunnen er makkelijker “u,” van maken, dan dat ze er “uw” van kunnen maken, en volgens mij heb ik nu hier zelf wel weer twee komma’s teveel gezet.

Leave a Reply

