De tour in Utrecht, Getverderrie!

Nog even en het schijnt te beginnen. Het hele tourcircus. Lekker belangrijk. Ik zal er in elk geval voor zorgen dat ik op 4 juli niet in Utrecht zal zijn. Het hele Tour-gebeuren kan me gestolen worden. Het kost een vermogen en zal in een poep en een scheet weer voorbijgezoeft zijn, met de nodige hinder voor het woon-werkverkeer. Hopelijk kan ik na dat weekend weer gewoon naar mijn werk kunnen zonder dat er het een en ander afgezet zal zijn.
Dat is de enige zorg die ik heb.

This entry was posted in Politiek. Bookmark the permalink.

One Response to De tour in Utrecht, Getverderrie!

  1. Koos Quark says:

    Samen vluchten naar Parijs? Gaan we daar de Tour d’Hollande avec Pays-Bas doen!

Leave a Reply

