Cookie-muur (2)

Zojuist kreeg ik een mailtje op mijn werkmail van de een of andere club dat begon met “Beste nieuwskenner”…. Er werd gevraagd of ene Blatter beter kon opstappen. Nu weet ik zeker dat ik me niet heb aangemeld bij deze server, tenminste niet bewust. Ik vrees dat het de een of andere slinkse functie achter een cookiemuur is. Ik had OK gedrukt op de Volkskrant-knop. Natuurlijk had ik dat niet moeten doen. Blijkbaar is dit het vervelende resultaat. Ik moet wel helemaal van de pot gerukt zijn wil ik me ooit aanmelden voor iets dat ook maar iets te maken heeft met sport.

De betreffende afzender is bij deze geblokkeerd.

This entry was posted in Ergernissen. Bookmark the permalink.

One Response to Cookie-muur (2)

  1. Koos Quark says:

    OK is dus bepaald niet OK.

Leave a Reply

